czwartek, 11 lipca 2013

Nominacje :D


Hej. Mój blog został nominowany do dwóch nagród- " Libster Blog Awards", oraz " The Versatile Blogger Award ", za co serdecznie Dziękuję http://salvator-wybawcy.blogspot.com/ ;)

Libster Blog Awards:
Co to jest LBA ? 
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje pytania:
1.Czy lubisz podróżować ?
A kto nie lubi! Gdyby tylko było mnie stać, odrazu poleciałabym do Hiszpanii ;)
2.Jesteś typem marzyciela ?
Niestety tak. A dlaczego niestety? Bardzo często wyobrażam sobie zbyt wiele, robiąc duże nadzieje w niektórych sprawach ;/
3.Czy interesujesz się owcami? ;)
Niee, raczej nie xD
4.Twój ulubiony zespół?
Nie mam ulubionego zespołu, ale ostatnio bardzo często słucham "Red".
Moje ulubione gatunki to: rap, rock, rock alternatywny, reggae, ale ogólnie słucham tego co mi wpadnie w ucho ;)
5.Twój wymarzony prezent pod choinką?
A co, chcesz mi kupić? ;D Nie zastanawiałam się nad tym jeszcze, ale przydałby mi się laptop nowy ;)
6.Wierzysz w Św. Mikołaja ?
Taak … A ty nie ? ;) 
7.Jaki jest twój idealny facet/kobieta ? (chodzi mi o urodę oczywiście, kto by się wnętrzem przejmował ... )
Ej, ja się przejmuję. Jeżeli chłopak byłby mega przystojny, ale miał paskudny charakter, nie potrafiłabym z nim być. Jeżeli chodzi o wygląd to byłoby miło gdyby był: wysportowany, nie wysoki ( bo sama jestem niska ;D), był zadbany, czarujący uśmiech, hipnotyzujące oczy i to chyba wystarczy ;)
8.Czy masz najlepszego przyjaciela?
A no mam ;)
9.Jakie masz ... włosy ? (pod pachami xD, nie no o główkę mi chodzi)
Blond ;D Niektórzy sądzą że to jasny brąz, ale ostatnio fryzjerka potwierdziła że ciemny blond.
10.Wieś czy miasto ?
Miasto ;)
11.Z kim ze swoich bliskich utrzymujesz najlepsze relacje ?
Z mamą ;)

Moje pytania dla nominowanych:
1.Masz chłopaka/dziewczynę ?
2.Co zrobiłeś szalonego/głupiego ostatnio ?
3.W jakim byłeś wieku, kiedy rozpocząłeś/aś swój pierwszy związek ?
4.Twój ulubiony film, piosenka i książka ?
5.Czym się interesujesz ?
6.Jakiej cechy charakteru i wyglądu w sobie nie lubisz ?
7.Jaką cechę charakteru i wyglądu w sobie lubisz ?
8.Czy istnieje osoba za którą oddałbyś/ała życie, jeśli tak to jak ma na imie ?
9.Co jest ważniejsze, przyjaźń czy miłość ?
10.Jaki jest twój najbardziej szalony sen ?
11.Jesteś w kimś zakochany ?


The Versatile Blogger Award:
Zasady które muszę wypełnić:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie. 
4. Nominować min.7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują. 
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów. 



7 faktów o mnie:
1.Jestem romantyczką.
2.Często śni mi się śmierć która stoi na schodach, prowadzących na mój strych, dlatego boję się tam wchodzić wieczorem.
3.Jestem straszną bałaganiarą, ale zamierzam to zmienić.
4.Jestem bardzo zazdrosna i nerwowa.
5.Nie wyglądam na tyle lat ile mam, ze względu na niski wzrost.
6.Wiele rzeczy nudzi mi się bardzo szybko, czyli coś co jeszcze tydzień temu było dla mnie niesamowite jest już nudne.
7.Wciąż poszukuje swojej pasji, ale dlatego że łatwo się poddaję trudno mi jest ją znaleźć.

Moje nominacje do obu nagród:


5 komentarzy:

  1. hej :)) bardzo ci dziękuję, za nominację jestem ci naprawdę bardzo bardzo wdzięczna ;**
    Ale nie bede juz robila kolejnego posta o Libster blog więc odpowiem tutaj. o The Versatile Blogger Award napewno zrobię bo tego jeszcze nie było :))
    1.Już nie
    2.ukradłam na pogrzebie jedzenie
    3.14lat
    4.film-,,A więc wojna,,
    piosenka-linkink park numb
    książka-,,piękni i martwi,,
    5.Jazdą konną, graniem na gitarze, sportem
    6.charakteru: hm... raczej tego że nie umiałabym nikogo skrzywdzic, a wyglądu: nie lubie swoich zniszczonych końccówek, czasami za dużo się smieje
    7.jestem uparta, mam duże cycki ;D hah uwielbiam się wygłupiać
    8.Tak-Kamil
    9.miłość
    10.nwm ale chyba to że w śnie mam ochote sie z kims ruchac
    11.nie i sie ciesze.
    naa The Versatile Blogger Award na pewno zrobie notke u siebie :))
    jeszcze raz dziękuję :**
    jesteś mega

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację, ale odpowiem tu, tak jak moja poprzedniczka ;)

    1. nie
    2. często mam głupawkę, ale nie pamiętam niczego nadzwyczajnego (albo nie chcę pamiętać xd )
    3. to jeszcze przede mną, nie należę do osób, które za wszelką cenę chcą być w związku. Jak się zakocham to raz, a dobrze ;)
    4. Filmów które lubię jest duże, ale moje naj to: "Gran torino", "Za wszelką cenę", "Twój na zawsze", "Wzgórze nadziei"
    Piosenka to B.o.B "I'll be in the sky"- chyba nigdy mi się nie znudzi, jest mega pozytywna.
    Wszystkie książki Zafona ;)
    5. interesuję się sportem, najbardziej koszykówką polską
    6. Jestem zbyt nieśmiała, a w wyglądzie mój wzrost i tusza ;)
    7. Myślę, że mam ładne oczy, podoba mi się również mój uśmiech. Co do cech charakteru, trudno powiedzieć. Wszyscy mi mówią, że jestem miłą, więc chyba to, choć nie wiem czy to akurat cecha charakteru.
    8. moja rodzina
    9. miłość, bo ona rodzi się z przyjaźni.
    10. mam pełno szalonych znów i je uwielbiam ;) Najlepsze są te gdy śnią mi się jacyś sportowcy ;D
    11. nie, chyba że liczą się miłości wyimaginowane ;D

    7 faktów o mnie mozesz już przeczytać na moim blogu
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
    takbardzoblog.blogspot.com

    Zapraszam również do przeczytania opowiadania- onlymycreativity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem jak to jest, marzysz za wiele, boli

    wejdziesz?
    http://diary-emily.blogspot.com/

    http://zszkolywziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiem tu :
    1.Nie, nie mam.
    2.Nie pamiętam ;o
    3.13 lat ;)
    4.Film ,,3 metry nad niebem'
    5.siatkówką.
    6.jestem nieśmiała, tego najbardziej ;/
    7.jestem spokojna i miła ;3
    8.tak, Kacper <3
    9.Przyjaźń , miłości nie ma ^.^
    10.ojoj, tego nie pamiętam
    11.Tak <333333

    7 faktów o mnie:
    1.Nie lubię gdy ktoś wytyka mi moje błędy, a swoich braków nie zauważa.
    2.Szybko się denerwuje, nie raz nawet bez powodu.
    3.Kocham wkurzać babcię i brata.
    4.Nałogowo poprawiam grzywkę.
    5.Uwielbiam grać w siatkówkę, jeździć na rowerze i spacerować.
    6.Nie lubię gdy ktoś mnie olewa, nie zauważa- wtedy jestem smutna.
    7.Jak byłam dzieckiem, mój młodszy brat wołał na mnie Kaka.

    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać odpowiedzi na pytania i te fakty o kimś *w*
    dom-z-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń