piątek, 31 maja 2013

Jak osiągnąć swój cel ?

Hej. Tak wiem, że wpisów na innych blogach o takiej tematyce jest wiele, ale i ja postanowiłam dorzucić swoje 5 groszy ;)
1. Podziel cel na małe kroki, jeżeli np. postanowisz sobie " chce schudnąć " to mogę ci zagwarantować że tego nie osiągniesz ponieważ, cel jest za mało sprecyzowany. Zrób sobie listę co możesz zrobić aby np. schudnąć i niech od dziś to będzie twoim celem.

2. Zrób plan działania, trzymaj się go a, za każdy osiągnięty cel funduj sobie jakąś małą nagrodę.

3. Myśl pozytywnie, narzekaniem nic nie zdziałasz ... wręcz przeciwnie, tylko siebie zniechęcisz. Ty nie musisz, Ty CHCESZ wmawiaj to sobie nawet jeżeli tak nie jest a, z czasem sam zaczniesz w to wierzyć.

4. Silna wola i wytrwałość. Chyba każdego, na drodze do sukcesu dopada taka myśl " Po co mi to ? To dla mnie za trudne, nigdy mi się nie uda. " STOP ! Kiedy tylko dopadną cię takie myśli ... Natychmiast zmień tok myślenia ! Pomyśl sobie, Czy nie byłoby wspaniale gdyby jednak ci się udało ? Walcz do końca ! Nie ważne ile wysiłku będzie cię to kosztować ... Przynajmniej wiesz że sie starasz. Takie myślenie pogrzebało już nie jedną szansę na bycie kimś, bycie lepszym człowiekiem.
Powodzenia w osiąganiu celów ;) a teraz lece czytać książkę papa ;)





32 komentarze:

  1. Fajny blog. Ciekawie piszesz. Sper tło *_*

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm. Bardzo.. Mądre ? xD
    Ładny wygląd bloga i fajny pomysł.
    Zapraszam http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ;) Fajnie że sie podoba ;)
    Na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą i tymi tekstami :) Bardzo fajny blog, masz zajebiaszcze tło :D
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo miło że podzielasz moją opinię i mam nadzieję że zajrzysz tu częściej ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  5. To prawda. Do celu trzeba dążyć małymi krokami. Bo w końcu nikt nie wszedł na Mount Everest robiąc jeden krok ;) Bardzo podoba mi się ta notka!

    http://dom-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Cieszę się że podzielasz moją opinię ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  6. Fajna notka, podoba mi się. Zgadzam się z Tobą. Ostatni tekst jest najlepszy. Prawdziwy.
    Pozdrawiam, pisz więcej takich postów
    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło że doceniasz to co piszę ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, miło że doceniasz mam nadzieję że zajrzysz tu od czasu do czasu ;)

      Usuń
  8. Jeja ale fajne rady! Na pewno się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło że ci się podobają, mam nadzieję że ktoś je wykorzysta ;)

      Usuń
  9. Zgadzam się ;)
    Świetny pomysł na notkę <3
    Mega tło ;*
    Najbardziej to mi się podobają te cytaty...
    Powinnaś dodać ikonkę 'Obserwatorzy' na swój blog, to by ułatwiło wracanie tutaj. Szkoda, że tego nie ma będę musiała zapisać adres^^

    http://moje-zycie---moja-spr.blogspot.com/
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, na pewno dodam jak tylko znajdę ;)

      Usuń
  10. Bardzo inspirujący tekst, aż właśnie chce się działać i spełniać marzenia ;) Uwielbiam takie tematy i bardzo mi się to spodobało, nie szkodzi że wiele osób ma takie posty, ale naprawdę fajnie to się czyta ;)
    littleworldnessy.blogspot.com - jeśli masz czas i ochotę to bardzo prosiłabym o skomentowanie najnowszego posta. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, miło że moje teksty kogoś inspirują i podnoszą na duchu ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  11. Notka inspiruje i zachęca do pozytywnego działania ;)
    http://evendery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie miała na celu, miło że spełnia swą funkcję ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  12. Zgadzam się. Od jakiegoś czasu jestem bardzo pozytywna i nie poddaję się :) Ludzie za szybko tracą wiarę. Dobrze, że są ludzie, którzy chcą ich motywować :) Super.

    Zapraszam do przeczytania nowego, opowiadania o tematyce fantastycznej: http://niewolaistot.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze tak trzymaj ;)
      Ludzie napotykają w życiu różne problemy, ale czasami je po prostu wyolbrzymiają ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  13. Post bardzo mi się podobał, liczę na więcej takich :)Motywuje do działania.

    Jeśli masz czas wpadnij, opowiadanie o przyszłości http://salvator-wybawcy.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, jak tylko będę miała wenę to napiszę ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  14. Zgadzam się z tym całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcesz bym zrobił recenzję twojego bloga?
    Nic trudnego, wystarczy zapromować ten katalog na swoim blogu, oraz poinformować mnie w jakikolwiek sposób, że to zrobiliście. I ja zrobię możliwie pozytywną ocenę waszych blogów z krótkim opisem(1 recenzja na tydzień, w wakacje może częściej). http://znajdzbloga.blogspot.com/
    Prześlij tą wiadomość dalej.

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze? twój blog podoba mi się bardzo... dlaczego? umiesz napisać porządne posty, nie przynudzasz jak niektórzy ;) i piszesz mądrze. Też uwazam ze aby cos osiągnąć trzeba sie ruszyc. Marzeń nie spełni się siedząc. Pozdrawiam ;*
    i Zapraszam http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło że podzielasz moją opinię ;)
      Na pewno zajrzę ;)

      Usuń